igår och idag

Hej
Igår efter skolan for jag tillsammans med Malin, Nike och Emma in till stan. Gick runt på lite affärer. Skulle titta på en skjorta och byta färg på min kånken som jag fick i födelsedagspresent. Jag fick en mörkblå men den var typ samma färg som min jacka så jag tyckte det skulle vara lite roligare med en ljusblå :)
Nike kunde bara gå med oss ett tag tyvärr.
Fick ju också ett presentkort av Julia på Monki så jag fick med mig en t-shirt och ett par örhängen från Ur & Penn.
Sen gick Isabel med oss också. Sen for vi hem och jag for till Isabel och var där på kvällen. Sen åkte jag hem vid nio och såg på Desperate housewifes.
Idag har jag varit i skolan så klart. Hade ingen ensemble så slutade tidigare.
For hem och tittade på Project Runway och nu sitter jag här.
Intressant dag.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Finfin blogg ! ;)

2010-11-24 @ 18:04:42
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0