2010

hej
konstigt nog blev det två av samma inlägg tidigare... ;p

Nyss for alla hem och inatt sov tea, nike, emma och malin över hos mig ;D  vi var uppe till klockan tre och sov till klockan elva. Tyvärr var malin tvungen att åka lite tidigare, så hon missade tyvärr frukosten så jag hoppas hon fick hemma :)
Vi har pratat och skrattat. Riktigt kul. Sedan drack vi läsk och åt massa popcorn (A) hihi.

Snart ska jag fara iväg med familjen och bada badtunna med en till familj.
Sedan far vi alla hem till oss och vi ska äta god mat och fira Nyår :D

eftersom jag inte kommer skriva (troligen) forrän nästa år så önskar jag er alla

GOD NYTT ÅR


okej förlåt, men jag tycker det är så himla kul att lägga upp cambilder ;P (A)

årets favoritbild 2009



Jag tänkte att jag skulle utse

favoritbilden 09 och denna härligt färgglada bilden blev min favorit. Den är tagen i somras och det är teas händer och härligt rödmålade naglar på bilden och ett fint äpple från gården ;) Har ni någon favoritbild?

årets favoritbild 2009



Jag tänkte att jag skulle utse

favoritbilden 09 och denna härligt färgglada bilden blev min favorit. Den är tagen i somras och det är teas händer och härligt rödmålade naglar på bilden och ett fint äpple från gården ;) Har ni någon favoritbild?

hejhå

vad kul att så många tyckte om min frisyr :)
jag blev också väldigt nöjd :D

Ikväll ska jag vara med tea, emma och nike och dom ska typ sova här så det kommer bli kuuuul :)
Vi får se, kanske att vi går ut och fotar lite imorron?

Designen nu är bara närvarande, alltså headern. För jag tycker som emma, lite spoooooki ;P ;) haha.

Hade bra :)
näst sista dagen år 2009 :D

tisdag

hej, idag har jag varit med emma på leos lekland. Nu sitter vi hemma hos emma och ska snart göra hemmagjorda pizzor :) och ikväll kanske vi ska vara med några.

Vad tycker ni om den nya designen? ;)

min nya frisyr

kom just hem från frisören och har klippt mig en snyggig frilla ;)




hehe (A)

Vad tycks?

det var...

det var faktiskt inte meningen att designen skulle försvinna ;P haha, typiskt mig...

hm.....

igår var jag med malin och tea direkt efter att jag kom hem från skellefteå där jag har spenderat hela helgen sen i torsdags (som jag redan skrivit) :) vi gjorde massa filmer och sedan gick vi ut och slängde oss i snön ;D
På kvällen var vi även med ida och då gjorde vi en film och sen pratade vi och höll på... :)

funderar på att ta bort alla inlägg och börja om allt på nytt efter nyår, år 2010 :)
Jag har ingen blogglust och jag har oftast inget att skriva om och inga bilder.
Eftersom jag ska fota efter nyår och hålla på med att filma till min och emmas film osv så tänkte jag att det är lika bra att jag börjar då igen.
Men jag känner också att jag nog inte ORKAR radera allt eftersom jag måste bygga på igen sen.

så... VAD TYCKER NI?

idol

nu ska jag till stan med mamma och pappa och se på erik grönwall och calle (kan inte hans efternamn) från idol :)

svar på frågestund

synd att jag inte har tio längre utan nio prenumeranter.
Vad vill ni se mer av?

hur ska du fira nyår?
jag ska fira tillsammans med min familj och en till familj i deras stuga där vi ska ha skoj ;p :)

vad ska du ha på dig? (:
hm... vet faktiskt inte. Kanske leggings och min nya randiga tröja :)

vad ska du ha på dig imorgon på julafton? :)
På julafton hade jag en svart klänning, svarta tights och en grå spetsjacka :o)


hur ska du fira julafton?
Jag firade julafton tillsammans med min familj, mormor och morfar och mina kusiner, moster och morbror ♥

Hur många läsare på ett ungefär har du per dag?:)
hehe, inga många alls (A) kanske tio-tjugo stycken

Vilken kamera är din drömkamera?:)
ooh, jag skulle vilja ha en 5d Mark, det skulle verkligen vara en dröm <3 :D

Vilken är bäst av Twilight och New moon?
hm... svårt, men jag tror nog New moon :D

Vilken är din favorit års tid?
SOMMAAAR

Hur många bloggar har du haft innan den hära?
hehe, många. kanske fem, och nu är det den sjätte ;p

Skulle inte du kunna skriva ett inlägg här på bloggen om bara "ROBERT PATTINSON" ?
ja, skulle nog kunna göra det ;p får väll försöka :P

Det var dom, inte så många men... :)
snart ska jag ju fota, vänta tills då får då kommer jag att fixa en ny header.

OCH idag när jag kom hem var hela gården översnöad med en meter snö ;p :S
haha,

lördag

Hej

idag kommer alla, istället  för igår. Så idag ska jag vara med mina tremeningar och troligen mina kusiner :)
Jag har lyckats få in några väldigt konstiga låtar från itunes på min ipod men dom är inte bra. Syrran ska hjälpa mig när jag kommer hem.

Ha en bra dag :)

jag fick:

Wiho, lyckad julafton och jag är väldigt nöjd med mina julklappar :D

Jag fick...

Presentkort på klippning
Lack leggings med dragkedja
Stickad mössa
Tröja
Almenacka
500 kronor
Sockar
Trosor
Leggings (två olika)
Armband
Vantar
Ipod nano
Koss hörlurar


Jag är jättenöjd :D På tisdag ska jag klippa mig också och sedan ska jag köpa ett filter och ladda in musik till min IPOD NANO <3 Den är jättefin, plus att den kan filma ;p och den är blååå.

Idag kommer kusinerna hit, vi var med dom igår men dom for hem på kvällen och idag kommer dom hit igen (är hos mormor och morfar) och sedan min tremening Elias och imorron kommer mer tremeningar ;D
Har ni haft en bra jul?

1 ½ timme kvar

nu är det bara en och en halv timme kvar till julafton ;)
wiho. Jag är faktiskt nervös och det är jag alltid ;p hur gammal jag än blir, haha




hehe, väldigt oseriösa.
Har ni inte saknat mina cam-bilder? ;) hahahha

Jag ser typ nyvaken ut, fast jag är faktiskt väldigt trött.
Men jag kan nog inte gå och lägga mig förrän klockan bli tolv. Aja, vi får se hur det går.


förlåt om jag tjatar men... klicka dig in här för att ställa en eller fler frågor i min frågestund :)

Kram

ask me!

om ni har några frågor om till exempel,

Kamera

Foto tips

Vad jag har för intressen

m.m.

så fråga då det i min frågestund som ni hittar här

hm...

oh no, brorsan är typ magsjuk så familjen kommer typ stanna hemma.
jag stannar inte hemma, jag kommer då att fara till mormor och morfar själv imorron och ta med mig mina paket och deras paket och vara där med mormor och morfar och kusinerna och tremeningarna, och julbord såklart ;) haha. jag KAN inte missa det.
håll tummarna att jag inte blir sjuk 

aja, jag får väll egga handsprit

Om

Min profilbild