outfit

upload pictures

skjorta, ärvt från kusinen, tröja också från kusin jeansleggings, ginatricot

dagens outfit, väldigt enkel och dåliga bilder. tog med webcam


just nu tittar jag på "a doubble shot in love with tila tequila" eller vad det nu heter. haha, väldigt roligt faktiskt.
förresten, har sagt hejdå till 6/7 år av innebandy och säger HEJ till simning, yeey
hejdå

homework

just nu sitter jag på mitt rum och skriver på min julberättelse till imorron, vi fick uppgiften att skriva en sista lektionen och efter det var vi tvugna att vara klara eftersom vi ska ha berättelserna till våran julkalender.




nu ska jag äta middag,
sedan måste jag fortsätta skriva plus att jag blivit lite beroende av farmville (a)
HEJDÅ

darkness

design ska fixas snart, har inte haft tid plus att jag inte har bilder.
det är lika mörkt när jag far till skolan och hem från skolan. Men jag skulle kanske vara med Nike på onsdag och då skulle vi försöka fota lite bilder, hoppas jag lyckas få några bilder ;)

men nu ska ni få lite bilder här i vintermörkret.



våran snyggiga ljusstake




förresten, fick ett presentkort på 200 kronor på H&M så snart ska jag inhandla ett par nya skor, ska visa dom senare.

Kram

I`M OUT

hej

nu är jag hos mina kusiner.
nästan alla sitter nere vid matbordet, men jag, min bror och min ena kusin skulle gå upp och göra någonting. slutade med att dom började köra krigsspel (vilket jag suger på) och satte mig vid datorn.

jag har ju tyvärr inga bilder, så jag hade tänkt att kanske luska fram några bilder tagna av min kusin Emelie ♥




haha, bara två bilder men jag hittade typ inga

imorron ska jag bada, det ska bli suuuperroligt.

HAJDÅÅ

update: jag spelade just några banor med min kusin, förutom att jag gömde mig i buskar när det kom någon och skrek när min kusin skämtade med mig för att jag var så spänd så gick det väldigt bra.
och angående rubriken, det är det som säger hela tiden på spelet ;P

bortrest

tjolahoppsan.
kom ganska så nyss hem från ett snabbrunda på stan med Malin h, nike och pernilla.
trevligt, trevligt. vi åt på donken (hihi) och gick runt lite. Men vi hade typ ingen tid så vi for typ hem efter mindre än en timme ;p

nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv och att malin f ska komma förbi så vi kan gå på träningen.

jag ska till piteå i helgen så det är är troligen sista inlägget tills på måndag.
hejdå

monki

monki har så fruktansvärt snygga kläder just nu
ursäkta för väldigt slarvigt collage


älskar monkis kläder, så himla snygga. synd bara att man inte är personen som kom på ikea tex.

vad vill ni se mer av...

vad vill ni se i bloggen?

outfits? porträtt? naturbilder? webcambilder? ny design?

red nails

just nu har jag målat naglarna och om mindre än 3 minuter börjar DH.
måste skynda mig nu. ikväll har jag förresten också bakat chokladbollar och nu har jag bestämt mig för att bli mycket nyttigare, tack och hej för mig


röööda naglar



aaaaah, det har börjat. hör hur alla pratar på tv:n
måste springa ;p
hejdå

tjejmiddag del 2

haha, lite mer bilder nu. internet laggade typ lite.

allihopen ♥

isabel <3

jag hade typ inga bilder på isabel och tea, mest var det på mig och malin h som hel tiden höll på kramas och hålla på ;p <3

tredje och sista bilden:

min übersnygga affisch


hejdå
snart sticker jag på träning, för tillfället sitter jag och kämpar med att dricka upp min berocca, någon sort vitamin dryck. mamma tycker jag ska dricka den, men den är inte speciellt god

usch, jag ser återigen väldigt miffad ut ;p



tjejmiddag

lite bilder från min födelsedag i lördags


min fina tårta

lite grejer till våra hemgjorda pizzor som förresten blev supergoda

isabel <3 haha, man ser inte hennes ansikte men...

malin <3 haha, jag ser helt miffad ut ;p


andra malin ;p <3

eeeedward <33

emma <3



så, lite mer bilder kanske kommer sen.

hejdå

lite fakta om mig

namn: amanda meier
ålder: 12 år.

Jag älskar musik och en av mina största intressen är också fotografering.

Jag bor i den rätt så lilla staden Umeå tillsammans med min mamma,pappa och mina två syskon.
Jag älskar djur men kan inte ha det pågrund av mammas allergi.

På fritiden spelar jag musik och fotograferar, som sagt, ritar och målar och är med kompisar. Jag går i musikklass och kan spela rätt så många instrument vilket är himla kul att kunna.
Jag är, som så många andra, väldigt beroende av twilight och snyggingen robert pattinson. Avatar ligger ändå längre upp. Helt klart min favoritfilm ♥ och är också väääldigt kär i Sam worthington ;) hahaha
Jag älskar allt som har med att skapa, och musik.
Min pappa är från danmark så jag är halv dansk och halva min släkt är därifrån. Jag kan inte danska men självklart förstår jag danska och kommunicerar enkelt med mina släktingar. Min mamma är norrlänning och på hennes sida har jag också väldigt stor släkt som står väldigt nära varandra.
Jag har väldigt många kompisar och några som står mig närmast.

och förresten, här på bloggen får ni också lite mode ibland och "snygga" bilder med min väldigt dåliga webcamera på mina fina grimaser ;P

Hoppas ni gillar min blogg.

hejdå

tävling hos dustinhome.se

dustinhome.se har en tävling där man kan vinna saker för hela 15.000 kronor
självklart vill jag delta för att få köpa kameragrejer för 15.000 kronor vore en dröm, och om jag vinner skulle jag vilja ha




CANON EF 70-200/4L USM  6295 kronor
sedan skulle jag också vilja ha ett
 
canon EF 50/1.4 USM   3790 kronor



canon blixt speedlite 430EX ll 2590 kronor


canon motljusskydd EW-63 ll 265 kronor






adobe photoshop elements 8 995 kronor

Jag skulle verkligen bli så fruktansvärt glad ifall jag vann dom 15.000 kronorna eftersom jag verkligen brinner för fotografiering. Min blogg skulle bli så himla mycket bättre och jag skulle kunna utveckla fotografiering snabbare genom bättre bilder. Min dröm är att bli fotograf och att vinna skulle genomföra den drömmen så himla enklare med hjälp av bättre utrustning 
håll tummarna för mig, ♥

obs, du kan trycka på dustinhome där uppe så kommer du till deras hemsida och trycka på prylarnas namn så kommer du upp till just den sidan

sparkling

om ni har frågat om jag vill fota er, kolla då om ni står med i det här inlägget.
säg bara till annars. mejla mig på [email protected] då vi kan "diskutera" teman och tid och dag...

jag har kommit på teman till alla fotningar tror jag ;p

något som kommer vara med på en är iallafall denna snygga paljett väst.



måste nog sluta ta bilder på mig själv med webcameran, men det är bara så himla kul :P

you are starting to piss me off

hej
igår var det min födelsedag och då kom det massa kompisar hit. jag fick himla bra presenter ♥
just nu sitter jag inne på mitt rum och mumsar på lite choklad som jag fick igår.





förresten, checka in snyggingen som ligger på min säng i bakgrunden... ser ni? ;)



vatten





rätt så suddiga bilder, men jag tycker liksom att dom var rätt så coola

nu har isabel kommit.

tack och hej lever (usch) pastej

Om

Min profilbild