valborg

kom just hem från en trevlig liten stund med lite kompisar vid majbrasan vid universitetet.
Jag och Klara köpte en stor sockervadd.
Sedan gick (!!) jag hem med klara och nora vilket inte var så kul... Asså herregud, det var det läskigaste jag någonsin gjort. Jag hyperventilerade och hjärtat slog superhårt och fort. haha. åh guuud.
aja, nu sitter jag här iallafall. hel..
Dricker lite cola och äter popcorn. Är vädigt trött så hade tänkt att bädda ner mig framför tv:n.
Ha en bra kväll. eller ja..
Förresten, ska lösenordsskydda blogga lite snabbt och göra om bloggen helt (ha inga stora förväntningar..haha) typ bara för en dag och sedan ska jag börja blogga extra mycket, eller försöka iallafall. Så bli inte förvånade om det inte går att komma in på bloggen men den ska fixas. Jag ska bli bättre på att blogga.
Kram

hey banana


banan, bra väder, nya shorts och nya glasögon.
Såå härligt. Känns som sommar. Sen bara älskar jag mina solglasögon.

Idag blev det stan med emma, nike och ett tag Kristi. Himla trevligt.
Jag och emma köpte varsin stor mjuklass med saltlakrits strössel. Så himla gott.

Nu hade jag tänkt att fota litegrann. Bättre bild på glasögonen kommer. Shortsen är inte så intressanta. Svarta.. haha.

HEJDÅ

och jusdet... ny design på ingång ;D

onsdag



hm.. undrar varför jag sitter så konstigt.. haha. Och mitt nya blå nagellack. Ser dessutom ut som om jag har en jättehand.

Vanlig skoldag. Basket på rasterna. Asså jag suger verkligen på basket, inte alls något jag skulle kunna börja med. Fast det är kul på rasten. Speciellt när man faktiskt inte måste vara seriös när man spelar och att det inte är så himla allvarligt.

Nog om basket. Ikväll ska jag typ fara och köpa en ny cykel. Har haft min brorsas i typ 1-2 veckor. Han har fått gå till skolan. Tur att han inte har långt.

Och tack fiskmåsen för att du bloggar <3 Kommer fortfarande lite tråkiga inlägg så om du vill får du gärna fortsätta. Fast det blev ju lite coola bilder igår så ska lägga upp någon/några.

Hare bra

fiskmåsen här

jag ger en "tummeupp" för amandas blogg! ;)

tjenaaa mittbena! tea som skriver. Bliv även kallad "fiskmås" av amanda,haha. jaa,vad ska man skriva här då? haha,skojja men amanda är med i nånting där man inte får sitta vid dator/tv på en vecka. Så det är därför hon kanske inte bloggar så mkt.Fast jag vet inte riktigt om hon är med i den fortfarande. Men nu babblar jag bara. hare göööööött!
oppss. såg nu att amanda hade uppdaterat! hähähä

peace

Mina ögon

foto    emma

tisdag

Nu är jag med Emma.
snart blir det middag och sedan fota.
Det luktar vitlök i hela köket, blir nog väldigt god middag

Hare

ps. kommer bilder snart. Hoppas på något väldigt coolt tema. ds

top model



ser på top model nu. Fast det är paus och datorn var på så jag satte mig här lite snabbt.
Fast tyvärr har jag väldigt ont i huvudet och har haft det hela dagen. Fast ska gå och lägga mig ganska tidigt ikväll.. eller försöka iallafall. haha.

Nu börjar det.
HEJDÅ

01:01



Haha!

Emma ska sova här. Tea var här tidigare.
Vi har just spelat fifa och satte oss nu här vid datorn.
Inget mer att skriva, HEJDÅ

ofattbart att det är vår..


foto; jag

converse

tjo!
Efter middagen for jag, mamma och mina syskon till Stadium. Då fick jag dessa röda converse och en svart kofta.
Och efter skolan var jag med malin och emma.
Nu ska jag se på "anna anka söker assistent" ..yeah

min nya kärlek

haha, två bilder på min nya favoritkaka. Ballerina kladdkaka. Aaaaah.
Okej, jag har tråkigt men..
Nu är det dating in the dark, yeah.

yo

hej,
förlåt för dålig uppdatering och dålig blogg.. och dom dåliga bilderna.
Efter skolan for jag hem till Emma. Det blev top model och fika och prat. Asså jag skrattar verkligen hur mycekt som helst när jag är med dom (emma, tea och malin). Fick jätte ont i magen, haha.
Ikväll blir det Desperate housewifes, dating in the dark och kanske cougar town.
HEJDÅ

måndag - första skoldagen

Hej,
första skoldagen efter lovet. Kändes både bra och dåligt. Men dagen gick himla fort.. tur det.
Mormor och morfar far hem idag. Ska gå ner och vara lite social med dom.
Så.... HEJDÅ

söndag

passade på att göra lite reklam på ebbas arm ;)
lite random blommor (random har blivit mitt nya ord liksom.. haha)
och jag fick en läskburk. Fast det är inte så lätt att rita /skriva på armen.
Vaknade tolv idag. Gud vad skönt.
Ute är det jättebra väder så vi ska ut och sola på altanen senare. Äntligen känns det som att våren är påväg.
Sedan när jag vaknade idag så fick jag ett litet ryck och förstog att vi snart sticker på klassresa. Asså så jäkla kul. Herregud! haha. Drömde om det inatt också. fast det slutade med att jag och Nora blev ledsna för att vi inte fick följa med.. Men tur att det var en dröm iallafall. fast jag har drömt en hel del konstiga saker inatt. Just när jag skulle drömma värsta hemska saken kom mormor och väckte mig.
aja, nog med text.
Ha en bra dag.
och jusdet, statistiken blev 147! Så himla kul
HEJDÅ


asså herregud vad blogg.se tar kvallan på bilderna.

statistik

Asså, ojsan ! haha.
Får se hur den är imorron. Fast klockan är ju trots allt tjugo över elva så den kanske inte höjs nå´mer.
Nu ska jag gå och sova. Har tuggat tuggummi så käkarna gör ont.
GODNATT

Om

Min profilbild