some pics



foto; jag

Två bilder från när jag var i skelleftehamn med isabel :)

nytt!



okej, min hand ser helt miffad ut ;p


nytt halsband rut m.fl Cheap monday jeans the store

Var på stan igår med mamma, pappa och min bror :)

lördag

sjuukt rolig kväll igår :)

Vi hade knytkalas hemma hos mig  (Malin, emma, Kristi, Nike, Tea)
Maten var himlans god och det fanns massor så vi alla blev väldigt mätta men fanns ändå lite plats kvar till Teas goda kladdkaka ;)

Idag blir det besök av mina kusiner ♥

Hejdå

Tea





foto: jag

Några bilder på teas ögon. Ganska suddiga men jag gillar dom. Rätt så härliga.
Vad tycker ni?

emma och tea





undrar vad min fot gör för någonting ;)



lite flumbilder från när jag var med emma och tea i onsdags :) Malin var med i början men var tyvärr tvungen att åka iväg i början.

Det finns värre men dom ska jag nog inte visa för dom kanske inte är så smickrande ;) haha.

fredag

väldigt gammal bild med väldigt dålig kvalla
Ikväll blir det go´middag, Ben & Jerry´s, mys med mamma och pappa och tv :)
Taggar morgondagen då Nike,  Malin, Tea, Emma och Kristi ska komma hit och vi ska ha knytkalas :) så det kommer blir jättekul :)

Vad ska ni göra ikväll?

tävling


bara en liten bild för att inlägget skulle bli lite roligare ;p

Jag tävlar om ett presentkort på 200 kronor på the store hos Pernilla och Linn (du kan trycka på namnen så kommer du till deras blogg)

Jag tycker att jag borde vinna för att jag suger på att spara pengar och jag gillar att köpa saker, haha.
Men mest för att jag bara har typ två par byxor, knappt och skulle lägga pengarna på det :)
Jag måste verkligen ha nya byxor. Visserligen ska jag köpa nya snart men tre byxor liksom, är ju ingenting. 
Hoppas detta är en bra förklaring, att jag bara har typ två byxor.

Så, håll tummarna för mig nu. För vem vill gå runt utan byxor liksom? ;) haha

KRAM

update: det funkade visst inte att komma in på deras blogg.
aja, här har ni bloggadressen
; www.brunettochblond.blogg.se  :)

filma

hej
datorn var på medans jag väntar på plattången så en snabb "update"

Nu ska vi filma och det kommer blir superkul :D
Dom andra blir sminkade men vi har bara två som sminkar så jag är sist ;)

hare bra :) hejdå

T.E.A


Jag, Tea och Emma.

heart





Myser i mina hjärtmönstrade tofflor.
Jag har varit ganska trött på sistonde, har nog varit lite sena kvällar. Skönt att bara komma hem från skolan och ta det lugnt.

ska snart fota alice

snart blir det fotning med alice.

Vi har bestämt ett tema som nog kommer bli riktigt snygga bilder.
Alldeles snart blir det av, måste ju ha nya bilder till bloggen.

Sedan ska jag ju fota massa andra också, vi måste bara komma på lite olika teman :)

ni som ska bli fotade kan ju höra av er på min mejladress, inte själva bloggmejlen, utan min msn.

måndag







Några bilder från i lördags då vi filmade.

Efter skolan var jag med Tea :)
Vi fikade, tittade på top model och tittade omkring lite runt på datorn.

Ikväll blir det biggest loser och mys :) skönt.
hejdå

let´s go


nu far jag :)

söndag




snart ska jag på loppis där jag ska sälja saker för att få ihop pengar till klassresan.
Sedan blir det firande för isabel ♥ Jag fick ta med mig en kompis så Nike ska också va där :)
HEJDÅ

i´m back. well, kind off


blivit lite kär i syrrans mössa

Blir en hemmakväll ikväll. Det var tänkt att jag och några till skulle dra hem till Tea men typ nu sa mina föräldrar att jag skulle stanna hemma pågrund av att vi hade besök och att det var över -20° så jag skulle frysa mycket (läs mycket) Aja, jag har inget emot det. Var väldigt trött och ser faktiskt fram emot en hemmakväll t.o.m med god mat, efterrätt, chips, melodifestivalen och vaniljpannacotta ;)

Idag övade vi lite med utrustning och ljud och repliker osv till filmen och det gick asbra så vi taggar nästa gång då vi ska börja filma :)
Ha en bra kväll

Om

Min profilbild