kors halsband

Mitt nya korshalsband. 44 kr. Tyckte det var ett fynd då jag velat ha ett kors halsband länge.
Ganska snart ska jag in till stan tillsammans med Nike, Tea och Emma.
Blir najs.
Nu måste jag bara torka håret och så.
Hejdå

Två gröna porträtt på Emson

Två bilder på Emma från när hon, jag och Malin fotade för några dagar sen. Redigerade dom sen typ.. gröna? haha. Aja, jag tyckte det blev lite coolt faktiskt. Vad tycker ni?
Nä, nu ska jag gå och lägga mig.
GODNATT

christmas lights

samma bild som inlägget under fast med annan redigering. Vääldigt lila ;)

Christmas lights - Coldplay.. Fin jullåt

Hemma

lite bilder på julkulor.

Tjo. Hemma igen. Blev en extra dag hos mina fina kusiner.
Vi har spelat massa Wii-spel och andra spel och skrattat och pratat och varit ute och hälsat på lite tremeningar osv. Roligt, roligt.
Sen var det ju såklart tråkigt att behöva åka hem men samtidigt lite skönt att vara hemma.
Idag var förresten jag på stan med min kusin Måns innan jag skulle hoppa på bussen och jag fick med mig ett halsband. Ska ta kort och visa sen.
Ikväll blir det chill-kväll och sen imorron blir stan med lite kompisar.
hejdå

fint inlägg

Tjohejsan.
Mycket uppdatering.. vet.
Nemen, jag är hos mina kusiner nu så har inte tid. Snart ska vi spela lite wii. najs, najs.
Idag gick vi till mina tremeningar en bit bort. Sötnosarna :)
Det var det. Tog lite julgranskul-bilder innan jul som jag ska visa sen.
Hejdå

GOD JUL

GOD JUL ALLIHOPA.

Ny design!

Ny design. Tryck F5 om ni inte ser någon skillnad. Som ovan ska det se ut iallafall.
Jag blev väldigt nöjd. Väldigt enkel design och jag tycker iallafall att den blev ganska vintrig, vilket passar nu ;)
Vad tycks?

Iskallt

från idag. Bara bilderna vi tog ute, dom andra får ni kanske se sen.
Vi gick typ ut i två minuter, tog några snabba bilder och gick sedan in för att det var iskallt, haha.
Blev ju inte direkt dom roligaste bilderna men det blev ju bilder iallafall, så det var duga, hähä.
Snart så blir det troligen kompisar.
Hejdå

julkula

malins fina graaaan.

Tjolahoppsan.
Kom ganska nyss efter att sovit över hos Malin med Emma. Det var very roligt.
Vi pratade massa, flummade (såklart ;)), drack julmust osv. Trevligt var det.
Idag fotade vi så bilder kommer senare.
Men inte nu för nu ska jag äta
Och sen blire kompisar.
hejdå

jullooooov

Tjolahoppsan.
Nu är det äntligen jullov.
idag gick vi till typ tio över nio. Kändes värt att ens åka till skolan.. not.
Sen for jag in till stan med Malin, Emma och nike och tittade lite. Köpte min sista julklapp och så åt vi en asgod lunch på Sandy´s .
Nu ska jag till Malin där jag, Emma och kanske Nike ska sova över. Roligt, roligt.
hejdå

färgglad bokeh

Hoho.
4 dagar till julafton. Sjukt!
Idag var en ganska chill dag ändå. På matten gjorde vi typ ingenting, vi hade ingen spanska, musik quiz på ensemblen, film på bilden (fast jag ritade ändå) och så såg vi film på No:n också, fast det var iförsig om NO liksom men det var roligt ändå, för rymden är intressant tycker jag.
Ikväll blir det typ paketinslagning och sedan typ bara mys framför tv:n.
Så himla najs att imorron är sista skoldagen. Dessutom går vi bara halvdag och så ska vi typ sjunga.
Sen är det looooov!
Nu ska jag gå, hejdå

Mobilbloggar. Kan absolut inte sova.. Dryg...

Mobilbloggar. Kan absolut inte sova.. Drygt. Nu ska jag rita! godnatt :-)

nu är det jul i stugan igen.. osv osv

[x] Städa
[x] Klä julgranen
[x] Duscha
[x] Bakat

tomtar

två söta tomtar i köksfönstret

Hej.
Idag blir det en chill dag. Vi ska klä granen, baka och jag måste städa mitt rum(blä)
Men först ska jag spela lite sims ;)
hejdå

ring


Här är min nya ring som jag fick av Isabel. Jag tycker den är superfin. Fick ju också ett linne men det var lite svårt att ta kort på. Tack för presenterna Isabel.

Om

Min profilbild