Frågestund tills jag kommer hem. Hoppas på...

Frågestund tills jag kommer hem. Hoppas på många frågor nu ;)

Hej, är på plats i stockholm nu. härligt a...

Hej, är på plats i stockholm nu. härligt att vara framme efter att ha åkt bil typ 8 timmar. Imorron blir det stan, trevligt, trevligt ;)

eyes

Sista inlägget innan jag far.
Fattar inte varför jag är uppe,
men nu ska jag iallafall gå och lägga mig.

alva #4

foto: jag
på bild: alva

jag svarar

från: tea
naajs? vilken är det?
kul att du sa typ kvällen när vi fota ba "tänk om man får en lånekamera" haha:D

Det är likadan kamera som vi har fast en nyare och lite bättre typ (enligt han i affären)
Haha, ja, jag hoppades faktiskt på att man kunde få det. Typ just när vi skulle gå så sa han som jobbade där  ba
"Men om ni går och frågar (ett namn som jag inte kommer ihåg) så kanske ni får låna en kamera tills eran är tillbaka"
Fast jag har bara kit-objektivet nu, tyvärr... fast det är också himla bra men det hade ju varit
bäst med mitt andra :)

Svara i inlägg eftersom tea inte har någon blogg

tjobelidoo

Jag är vääldigt glad just nu. Eftersom våran kamera är på lagning (av någon konstig grej som tydligen är pågrund av canon? ;p) och vi åker imorron till stockholm och på fredag till spanien så blev blev det ju att jag fick åka utan kamera. Tyckte det var himla tråkigt men det blev liksom bra ändå, vi skulle ju ändå ut och resa och så, jag klarar mig utan kamera, dessutom har vi filmkamera så kan vi filma mycket MEN då sa dom på elgiganten att vi fick låna en systemkamera, en helt ny så då blev jag värsta glad och nu är det värsta bra. Yeah. Okej, massa babbel. Men jag har iallafall en systemkamera nu till spanien så det är ju asbra ♥ Såå taggad på att fara, vi har ju en lägenhet i spanien så vi delar den med min fabror och är där varannat år.
aja, nog om det. Men mer bilder kommer på alva senare och ska försöka fixa design innan imorron :)
hare bra

go´natt

Godnatt allihopa.
Klockan är ganska mycket nu och jag är himla trött så jag går och lägger mig nu i min snyggiga pyjamas ;) haha.
Imorron (idag) ska det inte bli så bra väder så det blir väll ännu en ta det lugnt dag. Himla skönt. Annars hade jag tänkt att springa lite imorron för nu ska jag fasen få lite bättre kondis ;p haha.
Fast det är faktiskt ganska skönt att springa ibland.. Sprang i typ torsdags tror jag det va, med malin i typ en/en och en halv timme. Asså gud, sprang med för små skor så fick blånagel på båda mina stortår plus att det regnade ute så jag blev blöt. var helt slut när jag kom hem ;P
Men nu ska jag faktiskt gå i säng,
Hare gött

alva#3

foto: jag
på bild: Alva

Listen here people because i got something to tell

tjolahoppsan.
Ja, efter middagen var vi ju och fotade men efter ungefär halva rundan hände det något med min kamera som gjorde att man inte kunde ta kort. Hoppas iallafall att det går att ladda in dom som jag hann ta.
Men vi fortsatte ändå att fota, eller dom gjorde och jag följde med. Det var härligt med en liten promenad ;)
Men sedan var det någon sorts jättestor vattenspridare typ som vi sprang genom med kläderna på så vi blev dyngblöta, haha. Fast det blev iskallt sen så det var himla skönt att komma hem och sätta på sig torra kläder.
Men eftersom jag ändå har andra bilder så kommer jag kunna visa bilder, men jag håller tummarna för att den funkar tills vi far utomlands..
Hejdå

photobooth

haha, en snygg bild från teas photobooth. Tyckte jag fick till en riktig modell pose.

alva #2

 

Tjotjenaa. Håller på med ny design så det är därför det kanske inte ser så fint ut just nu men för omväxlings skull så lägger jag in två fina bilder på fina alva. Så nu kanske det blir lite bättre ett tag.
Och sen så sov ju Tea och Emma hos mig och nu ska vi tre ut och fota. Trevligt asså! Så lite nya bilder kommer då förhoppningsvis plus mer bilder på alva.
Peace out

Bilder på... mig ;)

create avatar
create avatar

Ja ni, nu räcker det nog med bilder på mig ett tag. Men det är ganska praktiskt med en inbyggd webb kamera när man inte har några bilder.
Nyss var iallafall jag och syrran ute och kastade boll med Novak. Just nu ligger jag i min säng och ser på tv. Bara jag, novak och Hanna hemma ändå tills i morgon så det är skönt :)
aja, hejdå

alva

foto: jag
påbild: alva


Asså jag blir sur. För bilderna ser inte alls ut sådär. Helt fel färg -.- Mycket finare annars..
Aja, här har ni tre st iallafall. Hoppas ni tycker om dom ;)

owl

Från H&M

goodiebag

Jag är med och tävlar hos fattybom där man kan vinna en goodiebag med saker från Italien.
Håller tummarna för att jag vinner. Hade varit himla kul :D

Om

Min profilbild