Varning för långt inlägg!! Ni måste inte läsa

Jag är skiiittrött. Idag har jag inte gjort någonting ;p Typ tittat på tv, suttit lite vid datorn.
Nu ska jag lägga mig och titta på tv:n igen.
Var egentligen meningen att jag skulle ut och springa men har ingen lust. Sitter här istället ;p
Imorron ska jag och mormor storstäda stugan eftersom jag och några kompisar ska bo där några dagar som förövrigt kommer bli väldigt kul :)
På tisdag ska hon jobba så jag ska följa med. Det blir nog kul. Ska även måla lite :)
Sedan på onsdag ska jag vara barnvakt åt min tremening. Askul.
Sedan på torsdag kanske jag ska fara till min andra tremening och sedan på fredag ska vi tillbaka hit och sedan får vi se när jag far hem. Blir nog ett tag här :)
Sedan, inte helgen som kommer utan nästa ska ju jag och några kompisar komma hit. Från fredag - söndag. Hoppas på bra väder så vi kan fiska, bada, vara ute liksom ;) Sedan ska vi även spela gitarr på kvällarna och grilla <3 Längtar...
Nyss sa mormor "Gå ut i den friska luften lite" och "Du kanske ska brodera" så.. ;P får se hur det blir. Själv känns det " Jag kanske ska göra ingenting, eller kanske.. sovaaa?" Jaaaa, bra idé.
Hare bra

kläder och smycken

asså när jag inte har något att göra så tittar jag in massa olika sidor med kläder och smycken.
Asså guuud vad snygga saker det finns. Måste nog spara pengar ;) haha.

mormor och morfar

Hej,
blev inte riktigt som planerat ;p följde med mormor och morfar hem till dom. Jag älskar att vara här. Det är så mysigt. Man måste som inte göra någonting, man kan bara ta det lugnt. Självklart finns det massa saker att göra men det är härligt att göra ingenting.
Förresten, min moster klippte min lugg idag, det blev asbra.

Nu ska jag se lite på family guy ;)
Hejdå

midsommar

Hej, och glad midsommar.

Vill bara säga att eftersom det är så fint väder har jag ingen lust att sitta inne vid datorn så det kommer inte bli så mycket bloggning. Kanske på kvällen men inte just nu på några dar eftersom vi har besök avmina kusinerna och mormor och morfar.
Men ni får ha en bra dag allihopa.

bokeh

hejsan.
Ovan är två bilder från igår då jag och emma hade en liten picknick.
Just nu har vi finbesök av kusinerna. Ska inte sitta vid datorn men min kusin satt just bredvid mig vid den andra så.. haha.
Härlig dag, ashärligt väder.
Mer bilder kommer.
Hare bra

sommar och sol

Tjenare.
Äntligen börjar det bli lite mer sommarväder.
Igår var jag och badade på Nydala med malin, tea och emma. Vi badade först i sjön och sedan gick vi in på själva badet. Himla kul var det. Tyvärr lite kallt men det klarade vi av ;)
Idag ska jag, emma och kanske tea ha en liten picknick och fota. Trevligt, trevligt.
Sedan får vi ju besök av mormor och morfar idag och kusinerna imorron så det blir också askul.
Ha en bra dag.

mer sanny

söndag

Igår tog jag det lugn efter en sväng på stan med mamma. Såg på bröllopet och åt lite Ben & Jerry´s.
Sedan på kvällen var jag med Tea och emma (på bild).
Som vanligt hade vi skoj.
Idag kanske vi skulle ut och fota. Får se :)
Ha en bra dag

peace

Nu är jag med tea.
hare bra

bal och student

Bilder från Hannas student och bal.

I was a player when I was little but i´m bigger

halvgamla bilder från fotningen med alice och erika.

Idag var jag på stan med malin, tea och emma. Köpte en bikini.
Sedan efter det var jag en stund med malin och på kvällen var det jag, tea, malin, malin, albin och viktor.
Vi hade inget att göra så då for vi och spelade minigolf. Askul.
hare bra. Godnatt

tjena

Lite blom-bilder från i somras.
Idag blir det stan med Tea, malin och emma.
Ha en bra dag allihopa.
Hejdå

trevliga bilder ;)

Från Gotland.
Alva har tvingat mig att blogga mer så nu ska ni allt få se.
Ikväll var jag med Malin, emma, tea, vitkor och ablin (nej, jag har inte stavat fel, hahha)
Vi såg på Grey´s (det var såååå bra)
Sedan ikväll skypade jag ett liitet tag med Tea och typ 40-50 minuter med malin. Sedan har jag chattat med lite människor.
JAG VILL FOTA. fast jag ska göra det snart så... :D:D
PEACE OUT

Malin

love

Fina Julia
Vad tycker ni om bilden? som tyvärr tappade jättemycket färg/kvalla och blev lite överexponerad men VARSEGOD :P

Om

Min profilbild