malin och amanda

nu är jag med malin.
först for hon,  jag och hennes mamma på kinaresturang.
sen gick vi en stund på stan och nu är vi hemma hos mig.

härlig bokeh va?


hejdåååå
MAKARONER.

ikväll åker jag till stockholm, MOHAHAHAHAHAHA

butterfly

ursäkta, återigen webcam = dåliga , pixliga bilder.


tänkte iallafall visa min nya tröja, eller jag har ärvt den av min storasyster :)



efter detta ska jag nästan bara ta bilder med systemkameran (a)
godnatt.

bloggtips

Jag måste bara tipsa om en blogg skriven av emma :)

i hennes blogg lägger hon in sina fina foton med sin canon eos 450d och två andra objektiv.
Hon verkar väldigt trevlig och glad och ni som tittar in här får sedan titta in hennes blogg fylld av fina foton och texter. Hon fotar även sin fantastiskt söta hundvalp Loke :) Hon blirsäkert jätteglad om ni kanske skrev en kommenterar till henne eller prenumererar på hennes blogg vilket jag gör :)
SOMMARFREAK 



tänkte att typ varje vecka liksom ha bloggtips ;)

two days to go

hej

idag har det varit ännu en chilldag.
fast jag är typ frisk nu, känns riiiktigt skönt :)
jag hade svininfluensan förresten ;P läskigt.

nu är det två dagar kvar tills jag far iväg. Jag längtar ihjäl mig, så himla kul.
förresten, ja, jag ändrar designen hela tiden men jag har haft så mycket problem :/
header kommer imorron :D
kram

erika











erika
foto: jag

ffffffggghhhhhr

hej,
jag vet att designen är skit just nu, men det ska fixas innan jag sticker till STOCKHOLM ;D
sedan kommer ju ännu mer bilder från fotningen med alice och erika :)
kram

redhead


oj, jag fick en liten fläck på kinden typ...


pussel...

... är världens bästa tidfördriv. så himla kul.

jag och mamma har lagt ett pettson och findus pussel nu på förmiddagen, haha ;p
nu ska jag titta lite på tv och äta lite av min Ben&Jerry´s
hejdå

RUT spelning

bilder från spelningen i lördags;

malin

ännu en malin ;p

nike :) lite suddig bild men...

en mick ;)

emma

ännu en bild på en mick ;p

nike, emma, jag och min älskade korv (världens godaste faktiskt ;p )

<3

många bilder från spelningen i lördags på torget.
riktigt lyckad dag :)


IBLAND ÄR DET BARA LITE BRA OCH VARA SJUK...


... för mamma kom nämligen hem med Ben&Jerry´s och en tidning.
tack mamma :)

nej, jag är...

...sjuk.
Härligt va?
Jag har sovit i flera timmar och mår bättre nu men jag är fortfarande inte frisk.
Vaknade imorse då jag hade ont i kroppen, huvudet och var yr och hela dagen har jag legat i soffan med tjockt duntäcke och tjocktröja på mig men ändå frysit. Såg typ dubbelt ett tag och var så yr att jag snybblade hela tiden och fick hålla i mig om jag inte låg i soffan.
Nu måste jag bara bli frisk till på fredag, vilket jag troligen blir.

det läskigaste är att mamma tror att jag fått svinunfluensan. Fast egentligen inte läskigt alls eftersom det  bara känns som vanligt.
nu ska ja sluta prata om att jag mår dåligt o.s.v ;p
kramiiis

blue



foto: jag

STOOOCKHOOOLM

JAG KAN KNAPPT FATTA DET.
Nu på fredag ska jag och mamma till stockholm och shoppa i massor och se på High school musical med b.la Kevin Borg, hur coolt är inte det?!
Jag fick veta det idag vid middagen som en lite för tidig födelsedagspresent ;D

Dessutom gick spelningen jättebra ;D
Sedan åt vi supergod lunch på subway och sen "Upp" i 3D.
Lyyckad dag alltså.
Sedan kanske jag ska bada imorron med emma och malin.

och såhäär coola brillor fick man på filmen;



hehe.
HEJDÅÅÅÅÅ

svaren

nuu, jag fick tyvärr inte specielt många frågor, men jag avslutar nu. Några skrev ju faktiskt inte bara en.

Hur mycket pengar har du?
jag suger på att spara pengar så jag har inte mycket alls, kanske hundra kronor (a) knappt.

vilka bloggar läser du dagligen?
jag läser alla mina kompisars bloggar, annars Nevnarien, Lisaplace Mysigt och Ellen. Skriver inte upp allla eftersom jag läser himlans många bloggar;p

 vad önskar du mest av allt?     
Kanske att Robert pattinson krockade med sin bil utanför mitt hus och fick bo hos mig några år (a) eller att jag var stooormrik, superkänd skådespelare eller en fotograf med värsta proffskameran.

Heeej!
Fin blogg! :)
Hur har din dag varit då?
Man tackar ;D
Min dag har varit superb, haha.

favorit färg?
Svart, vit och blå ;)


längtar du tills att new moon kommer? det gör jag!
JAAAAAAAAA, jag döööööör så mycket jag längtar


bästa bok du har läst?
Alla twilight - böcker plus en bok som heter "Genom dina ögon" (samma författare)


vart köper du dina kläder/favorit affär?
jag köper dom mest mina kläder på ginatricot och H&M men jag ääälskar Monki och Topshop.

skitfin blogg du har, allt bra ? =)
Jag mår prima ballerina, det rimmar inte :( lite...

bästa film du sett?:)
hehe, Twilight. Och...hm. Jag kommer typ inte på någon :)

okej det här är ingen fråga men du är skit lik den brorsa!! xD
Hehe, jag har hört det ett par gånger ;p lite lik kanske :)

sådärja. Hoppas alla fick svar på det dom ville.
HAJDÅÅÅÅ

fredag

just nu sitter jag med ett glas med iskall coca cola och äter chips.

ursäkta om jag ser ut som en apa, jag vet inte riktigt vad för min jag gjorde.
För övrigt älskar jag att ta kort med mamma och pappas sunkiga, pixliga webcam OCH mitt hår är superlockigt just nu.

YOOO

Om

Min profilbild