påskfjädrar

foto jag
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag packa eftersom jag följer isabel till hennes farmor och farfar imorron, trevligt,trevligt.
Kameran är på laddning, självklart ska den med.
HARE BRA

i see your eyes are shining

foto jag
modell isabel

tävling hos sunstreet

Jag är med i en tävling hos sunstreet21 där man kan vinna en reflexskärm.
http://www.tvspelsweb.se/reflexskarm-56cm-p-1750.html <     länk till reflexskärmen
http://www.sunstreet21.devote.se/blogs/4316708/taevla---vinn-5i1-reflexskaerm--.htm#WriteComment <    länk till inlägget
Håll tummarna, vill VERKLIGEN ha en reflexskärm

En fråga till er som läser min blogg

Många bloggar gör så här, tänkte att jag kunde det också

Namn?

Ålder?

varför läser du min blogg?


Jag har ju ändå 17 prenumeranter, så kan inte ni sjutton personer (eller det kanske finns dom som inte prenumererar också) svara varför ni läser min blogg?

Onsdag

foto jag
modell Isabel
Efter skolan var jag med isabel.
Men nu for hon hem eftersom hon hade träning.
Ikväll blir det Grey´s, eller jag tror det är ikväll för konstigt nog var det ingen desperate housewifes igår?
Förresten, sista dagen innan lov imorron, wiho.
HEJDÅ

easter

foto jag
NU, desperate housewifes

cause you make me smile

foto jag
modell emma

i love you philip morris

NU ska gå till bussen och åka in till stan med emma. Ikväll blir det bio med Emma och Nike.

Skriver sen...

svar på kommentar

asså din blogg har fortfarande lite krupp, svårt att se vad du skriver

Jag har hört det förut. Väldigt konstig att det är så. Men jag undrar, är det menyn som åker in över inlägget? För isåfall ska det fixas :)

Annars, det kanske funkar om ni trycker F5, men jag ska iallafall fixa det jättesnart :)

söndag

ursäkta för dålig uppdateringen.
Min klass var ju och spelade på en fest igår så där var vi ju ett tag. Det bjöds även på god thaimat och dricka så det var ju aasbra.
Slutade iallafall med ett gäng trötta och uppspelade tjejer haha, som vanligt alltså.
Vi blev nog lite fööör uppspelade ett tag. Eller jag blev nog det, hehe.
bilder kommer,
Nu ska jag se lite på Bella & Tyra show, missade ju i torsdags.
hare bra, kram

long hair

Herregud, tittade igenom lite arkiv här på bloggen. Jag ser inte alls ut som jag på dom här bilderna, haha.
Saknar förresten faktiskt lite (haha, oj. Det lät konstigt) mitt hår. Jag hade faktiskt väldigt långt. Men aja, håret växer ju ut och jag älskar ju mitt hår nu också.
Free Fallin´ - John Mayer

torsdag

hej,
Igår glömde jag skriva. Fast typ inget att skriva om. Vanligt dag i skolan, fast vi fick se på simpson på spanskan, haha.
Idag blev det också en vanlig skoldag.
Men imorron är det fredag, alltid lika härligt! På kvällen blir det kanske bio med några kompisar. Asbra.
Fler emma bilder, vänta bara.
Hejdå

close your eyes





foto; jag
modell; emma

Tisdag idag, så ikväll blir det DH och cougar town.

Vanlig skoldag, som var vääldigt lång. Fast sista lektionen var ganska slapp, hehe. Vi hade No/teknik grejs, vet liksom inte vad det heter, haha. Man kännersig ganska cool i sånna där kemi-glasögon.
Sedan typ något test på datorn och städa lådan.

Hejdå

Free Fallin´



foto; jag
modell: emma

I want summer



foto Jag
på bild Isabel med hennes kamera

Några bilder från i somras då jag och isabel hade piknik ♥

Om

Min profilbild