up

ganska överexponerad..

Efter skolan var jag med emma, malin och tea. Vi hoppade mest studsmatta.
Snart ska jag ut och springa med Juliet (hehe), amanda och tea.
HARE

smile

emotions

Ida
foto - jag
Jag har redigerat bilder hela kvällen, gamla som nya..
och nej, ida är inte utan tröja utan den är bara lite långt ner så den inte syns..

blue

Igår var jag ju och spelade lazerdome med emma och malin. Himla kul.
Sedan på kvällen var jag med dom plus viktor och johan. Blev mest studsmatta.
Idag har jag bakat med mamma och syrran och sedan grillade vi till middag. Så himla gott.
Imorron är det skola. Har väldig lust att ta ledigt hela veckan och sova. Jag vill bara ha sommarlov. Men får väll hoppas att dom sista veckorna är slappa, haha.
Hade

actions

Tackar tinkerbella för att hon lärt mig ladda ner actions.

gotland

Jag saknar gotland. Himla mycket...

lördag

snart blir jag upphämtad av emma då hon, jag och malin ska fara och spela lazerdome och äta.
Askul!

cut

create avatar

Jag tog rakapparaten och rakade av halva sidan.... njae, inte riktigt. Ser faktiskt väldigt fejk ut men... haha.

Fredag, fredag. Haft två revy föreställningar och det gick superbra och sedan var det ju himla kul också. Haha.
Slapp dag. Måndag och tisdag övade vi typ bara på revyn med några typ matte/engelska lektioner knappt.. Sedan på onsdag for vi till grubbe aulan för att köra igenom allt och öva på det som vi tyckte var svårast. Där var vi hela dagen och dan efter det var vi också där.
Sedan på torsdagkväll (igår) hade vi föreställning för föräldrar, kusiner, /mor/far/far/mor (hmm...?) osv.
Sedan idag hade vi 20 minuters sovmorgon. Inte så mycket men bättre än ingenting.
Klockan nio var revyn och vi gick tillbaka till skolan vid typ halv elva och åt lunch och sedan slutade vi.
Imorron blir det stan och på kvällen skulle jag typ vara med några kompisar.
Hejdå

stockholm DEL 3

Vi gick vidare. Inne i lite olika affärer och gick förbi Olof palmes grav.
Sedan blev det grönalund tills sent på kvällen och sedan nästa dag for vi till gotland.

bilder

Sitter och tittar igenom alla bilder från klassresan. Gud vad jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden...
Igår var jag, malin och nike hemma hos Emma och grillade. Det var supergott och jag blev fruktansvärt mätt.
Kameran fick slut på batteri så jag hann inte ta några bilder men emma och malin skulle skicka några :)
Sedan for vi in till stan eftersom det var kulturnatta. Träffade på Nicole, Nora, Sanny och Klara.
Idag blir det brännboll med några i klassen.
hejdå

godnatt

hej allihopa. Ikväll har jag varit med Malin och emma.
Sitter med datorn i knät. Är jättetrött. Ska ta och stänga av datorn snart.
Imorron blir det stan med mamma, brännboll med lite folk, grillfest hos emmsanpemmsan och kulturnatta. Yeah!
Godnatt.
Mer bilder från klassresan kommer snart

hold my hand

Nu ska jag och Julia ut och springa. Hej och hå

stockholm DEL 2

Vi blev ju lite trötta efter massa gående så nästan alla köpte varsinn vitamin well. Så sjukt gott
Och glass såklart.
Lunch på Burger king.
Shopping i Stockholm... Självklart, haha
Alva och hennes jordgubb.

two rings

två ringar jag köpte. Den ena (första) köpte jag i Gotland och den andra i stockholm.
Älskar den från gotland, och ja, jag har ett plåster på fingret på bilden längst ner. Förresten, visst är det härligt med grön bakgrund på bilderna?

stockholm DEL 1

Alice (och lite alva) taggad på flygplatsen..
...My också


På flyget. Bältet på

Framme i stockholm!

Emma på bussen in till stan

Stan!!

Sanny i sina coola färgglada glasögon

Hugo glad? haha

STOCKHOLM I MITT HJÄRTA. LALALALALALA

 

fortsättning följer... mohaha

 

ps. skaffat en ny kategori för den här resan

Om

Min profilbild