lite random bilder..

Jag hade bara tänkt att uppdatera lite snabbt. Pappa fick just ett sms där det stog att kameran var klar, så himla bra. Det har tagit typ fyra veckor. Ska fota en hel del då.
Just nu har jag tyvärr väldigt ont i magen och nu ska jag ner och ta en dusch och sedan göra lite matte. Den är till på måndag men det känns ju skönt att vara klar med den tidigare.
Japp, det var det, roligt inlägg som vanligt.
Hejdå

Måndag

Min fina syster


Idag är det måndag ( det vet ni nog redan, haha). Ganska slapp dag, och den gick faktiskt ganska snabbt trots att själva lektionerna inte var så roliga. Men vi hade ett väldigt långt hål, vilket var skönt. Fast egentligen skulle vi ha ensemble men tydligen inte den här veckan. På hålet for iallafall jag, Julia och Tea hem till mig. Vi tittade typ på tv och fikade lite. Efter skolan var jag med Malin, Tea och Emma och vi spelade bland annat buzz som jag tycker är himla kul.
Jag hade tänkt att försöka på med en ny design, fast en ganska enkel isåfall. Orkar inte vara så jätte noga.
men bara så att bloggen blir lite roligare istället för en vanlig grå design utan header, haha.
Slut på detta inlägg,
HEJDÅ

och det fortsätter regna..

Ni får en fin liten låt i det dåliga vädret.

regn, regn

Idag regnar det himla mycket, jag vill ha sol. Fast jag längtar också till hösten, för den är så mysig. Men om jag ska erkänna, liiite till vinter också. Fast vintern tar ju nästan aldrig slut känns det som, så då ångrar jag mig nog att jag längtat till vintern när det väl är vinter.
Aja, nu ska jag gå.
Ha det bra

snickarbyxor

Idag var jag på stan med isabel och då handlade jag ett bar hängselbyxor som jag letat efter länge. Väldigt fina och sköna.

Fredag

Fortsätter att visa lite bilder från i somras som jag inte visat än. Hoppas det är okej.
Ganska rolig dag idag, vi läste, hade NO, sedan 30 minuters lunch och sedan 45 minuters hål typ. Då for jag, Nike, Julia och Emma hem till Julia och gick ut med Julias hund. Sedan gick vi en bit och förbi en liten typ stickaffär och sedan gick vi tillbaka till skolan efter att ha lämnat Agnes (hunden).
Efter skolan var jag med Julia och vi gjorde lite olika saker, bland annat tittade vi på Tyra show.
Ikväll ska jag typ vara med isabel. Det ska bli kul, sedan har vi också besök av mormor och morfar :)
Ha en bra fredagskväll allihopen, hejdå

onsdag

1.emma 2.emmas kamera


Hejsan,
Det har varit en väldigt lång dag. Idag var första dagen vi gick efter schemat, det var iallafall bättre än att typ inte göra någonting. Men det dåliga är att vi kanske har typ fem minuters rast, och på den rasten hinner vi hämta sakerna i skåpet och gå till nästa klassrum. Lunchen är den enda långa rasten, annars har vi typ ingen rast, det räknas inte som rast iallafall.. Aja, skolan är bra iallafall, väldigt bra. Man kommer in i det där ´öppna skåp, läsa scheman, gå till olika klassrum och ta med pärmar, pennor och böcker och sånt´ ganska snabbt.
Nu snart är det middag (tidigt, jag vet). Är ganska hungrig då jag inte åt så jättemycket till lunch för att det inte var så gott och sedan var det ingen idé att äta typ mellis för att det ändå bara skulle ta typ en timme till middag.
Men sedan ska jag till Isabel.
Nu ska jag gå. Förlåt för många ointressanta inlägg nu men ni får titta på bilderna där uppe så kanske inlägget blir lite roligare, men jag gör ju inte så mycket på dagarna så jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om iinläggen förutom vad jag gjort i skolan ;P hehe.
Men nu ska jag gå,
hejdå

Bukowski

hehe, ni får bilder på min nalle i brist på bilder. Men kommer med nya bilder snart, fast kameran är ju på lagning, men när den kommer tillbaka ska jag fota massor,
Nu sticker jag till Isabel

hanna

lång dag

tjolahoppsan.
Igår var det första skoldagen på en ny skola. Vi gjorde typ ingenting, tittade genom schemat, fick lite pärmar osv.
Sen slutade vi efter lunch och då var jag med några kompisar och vi for hem till emma och spelade buzz. Sedan på kvällen for vi på backens tårtkalas, himla gott var det. Åt en jättegod typ chokladtårta och blev väldigt mätt sen. Den här dagen kändes som att den aldrig skulle ta slut.
Men imorron börjar vi gå efter schemat, äntligen. Känns iallafall roligare än att inte göra någonting.
Snart kommer iallafall Isabel.
Nu ska jag gå, ett snabbt, ganska ointressant inlägg.
Hejdå

flygfulaflugaflygochdenfulafluganflög

Egentligen borde jag sova med tanke på att jag ska upp tidigt imorron, fast eftersom jag är så van att gå och lägga mig sent så kommer jag troligen inte kunna sova.
Fast nu hade jag faktiskt tänkt att försöka sova iallafall, eller borsta tänderna. Fast innan jag går och lägger mig måste jag ju faktiskt måla naglarna, haha.
Okej, ska gå nu.
Godnatt

söndag

Ni får ursäkta om bilderna är lite överexponerade,
Förresten, jag har sån där "prova photoshop 30 dagar gratis" grej och jag älskar CS5. Är inte så duktig än, men håller på att lära mig.
Imorron börjar skolan, känns himla drygt. Orkar verkligen inte stiga upp typ halv åtta imorron, tur att jag har mycket närmare till skolan nu iallafall :)
Förresten, Isabel sov hos mig inatt och när jag vaknade på morgonen låg hon på golvet med både täcke och kudde utan att veta hur hon hamnat där, haha.
Förresten, ska försöka att äntligen göra en header,
hejdå

-

72 st äpplen = 72 kronor

lite random halvdåliga bilder från spanien.
Nyss var jag ute och plockade äpplen, 1 krona blev det för varje äpple jag plockade vilket tillslut blev 72 kronor.
Nu är iallafall Isabel här så nu ska jag ta och stänga av datorn,
hare bra

från och med du

Nu sticker jag till emma.
Ha en bra torsdagskväll

Om

Min profilbild