fjäderring

Min nya ring. Kass webcam bild men aja :) Man ser iallafall. Byxorna är lite svåra att ta kort på :)
Ikväll har jag tränat jättemycket med SO:n. Jag kommer att suga imorron...haha.
Nu ska jag se lite på Kenza och Tyra show och sedan gå och lägga mig :)
Godnatt

torsdag

två bilder från i lördags då jag hade en liten picknick med några vänner
Hej
Igår efter skolan for jag på stan med Julia och köpte dom där byxorna. En fin liten ring fick också följa med (har nu lovat mig att inte köpte fler ringar på ett tag, haha). Ska visa sen :)
Igår var jag med isabel och på kvällen var det fotokurs. Sedan fixade vi tågbiljetter snabbt. Vi åker imorron, är taggad till hundra. Ska bli väldigt skönt att åka upp dit också. Vila upp sig inför skolan (fast vi kommer nog vara dubbelt så trötta, helgen är ju så kort och det finns ju massa saker vi vill göra)
Just nu tar jag det lugnt här framför datorn. Har också övat på SO läxan eftersom vi har prov imorron.
Hade förresten matte prov idag. Det gick.. sådär, hehe. Jag tycker inte om prov, speciellt inte matteprov.
Nu ska jag fortsätta med lite SO (gör det på datorn. Finns en väldigt bra sida)
Hejdå

[28/9]

1.Tea posar 2.Nikes fina lampa med rosor från våran första spelning tror jag 3.Tea spelar gitarr 4. Nike posar
5. Nike posar igen
Lite bilder på Tea och Nike från i lördags då vi var hemma hos nike (+Malin och Emma) och blev bjudna på supergod sushi och såg på film och skrattade och pratade.

Idag efter skolan var jag med Isabel (är med henne nu också) och vi for till stan ett tag.
Hittade ett par jättefina jeans för 100 kronor, frågade mamma om hon tyckte jag skulle köpa dom, hon svarade "ditt val" och då blev jag osäker och köpte dom inte. Nu ångrar jag mig... haha.
Snart ska vi titta lite på busstider och boka tågbiljetter för vi ska till mormor och morfar i helgen.
Nu ska jag gå.
Hejdå

fina blommor

Massa fina blommor vi fick efter spelningen igår som förövrigt gick väldigt bra :)

Tjohejsan.
Idag var jag med Malin, Tea och Emma och vi hade typ picknick. Sedan efter maten var vi med varandra igen. Då gjorde vi lite SO läxa (hehe, jag har just lärt mig att inte säga fel och byta plats på NO och SO) och  bakade chokladbollar så vi åt lite av dom och drack mjölk.

Imorron är det skola igen. Härligt att vi varenda måndag har lite sovmorgon. Inte så jättemycket men bättre än inget. Efter skolan ska jag och några till fara till Hamnis och göra lite läxa. Hamnis har blivit mitt nya favoritställe eftersom det är så fint.
Nu ska jag gå och lägga mig.
GODNATT

[24/9]

i brist på bilder ett tag får ni denna/dessa bilder på nike. Sitter dessutom vid datorn där vi typ inte har några bilder.
Hejsa hoppsan. Förlåt för dålig blogg, men jag har som inte riktigt tid just nu dessutom har jag inget att blogga om förutom skolan vilket inte blir så roligt.
Idag efter skolan repade vi, efter det åt jag, nike och emma middag hos emma och sedan kom malin och vi repade mer. Sedan köpte vi godis (som var superbilligt!!), såg på idol och sedan repade vi lite till. Vi har en spelning imorron så vi måste repa lite extra. Ska bli superroligt.
nu ska jag gå och titta på lite tv med mamma och pappa :)
Hejdå

huvudvärk

just nu myser jag i min fina nya kofta.
Har extrem huvudvärk så det bästa kanske inte är att sitta vid datorn men.. haha.
Nu ska jag iallafall se på simpson och slappa så försvinner det förhoppningsvis.
Hejdå

spanien kassa

Nästa sommar kanske jag ska följa med Isabel till Spanien så nu har jag öppnat en liten spargris åt den resan.
Ska bli himla kul om det blir så att jag följer.
Ikväll/idag har jag varit med isabel. Vi har gjort flera saker, t.ex haft picknick.
Nu ska jag ta en dusch, sedan ska jag KANSKE gå och lägga mig (vilket betyder att jag inte kommer att göra det och lägga mig alldeles för sent och vara helt död nästa morgon...)
HEJDÅ

Det finns nog inget bättre än glass om man...

Det finns nog inget bättre än glass om man har ont i halsen

[18/9]

två bilder på Alva i repris..

Nu är jag hos Isabel men ska strax hem. Skriver bara ett snabbt inlägg ;)
hejdå

Klassresa

'
Två snygga videos från våran klassresa.
Det är Malin som har filmat.
ÅÅH, jag vill tillbaka. Det var ju så kul.

aptröja

Jag och Julia gör varsin tröja på slöjden och jag hade tänkt att visa hur min ska se ut så jag har ritat lite snyggt med paint ;)
Där bak ska den vara svart och liksom en brun "lapp" eller vad man nu ska säga, och fram ska den ha en svart ficka och det ska vara ett jättesött apmönster som fanns där bland alla tyger.
Det ska bli himla kul att börja sy ihop och sånt. Undrar om jag kommer ha den någon gång, haha.

Hejsanhoppsan. just nu repar jag. Vi måste...

Hejsanhoppsan. just nu repar jag. Vi måste öva lite extra eftersom vi har spelning nästa lördag.

kläder

Jackan är från Monki och linnena (som är likadana fast i olika färg. Hur stavar man "linnena" förresten?haha)
Jag älskar båda två men vet inte vilket linne som blir min favorit. Tror blå men tycker det hade varit lite roligt med rosa som omväxling då jag inte har så mycket färgglada kläder.
Nu är iallafall farmor och farfar och pappa fyller år nu ska ska vi fira

[14/9]

halvgammal favoritbild

Som sagt var jag med Emma och Julia efter skolan. Trevligt, trevligt.
Nu ska jag duscha och sedan gå och lägga mig, är as trött så det ska bli skönt. Imorron ska jag ju på fotokurs förresten - om jag inte berättat det- tillsammans med Isabel.
Hejdå

Höööööh

Nu ska jag och Julia precis cykla hem från Emma.

Om

Min profilbild