Hejsan. Jag sitter på bussen nu och del är...

Hejsan. Jag sitter på bussen nu och del är ungefär en timme kvar :)

Nu åker jag !

mitt fina band.

Alldeles snart åker jag till mina tremeningar, men först ska jag och mamma fara och handla en tidning så jag kan läsa på bussen.
Nu måste jag gå :)
Ha de bra

00.40

Godnatt

fin ring

Älskar den här ringen, jag är assugen på att köpa. Den kommer från Cocoo och kostar 75 kronor vilket jag tycker är ett bra pris :D hehe
Ikväll var jag ju som sagt med Malin, Tea och Emma.
Det blev mest prat, titta på lite filmer på Emmas mobil, skratt, telefonsamtal osv.
Imorron ska jag ju till mina tremeningar och sedan ska jag och Ebba fara till mormor och morfar på  måndag - onsdag så det ska bli väldigt roligt.
Nu ska jag fortsätta att titta runt lite på olika bloggar, så tipsa gärna om någon bra foto/modeblogg med mycket bilder.
Hejdå

sthlm, 12 maj ♥

Lite klasskamrater i stockholm..

Nu far jag till Malin för ikväll ska jag vara med henne, Tea och Emma. Trevligt, trevligt.

-

jag har alltid tyckt det har varit så fint med en bild och sedan ett citat som jag sett på flera bloggar. Nu var jag tvungen att testa. Vad tycker ni?

Nya designen. Tummen upp eller tummen ner?

Nora

fyra bilder med olika redigeringar på Nora, fast den längst upp till höger är originalet så den är inte redigerad. Vilken är eran favorit? jag tycker nog om den längst upp till vänster, tror jag :)

[30/10]

Hejsan.
Ikväll var jag med Tea och Malin. Vi såg på idol, spelade kort och skrattade en hel del.
Det sög att Daniel åkte ut ur Idol, Geir skulle ha gjort det istället...
aja.
Nu är designen typ klar. Vad tycker ni? Jag blev ganska nöjd, tycker om färgerna. Det gör att bloggen kanske blir lite roligare när det inte är så färgglatt ute, hähä.
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig.
Godnatt

HJÄLP

Ska jag ha dom fallande hjärtana eller inte? Blir det jobbigt att läsa eller bara för mycket?
Svara snälla :)

fredag

åh titta sötnosen <3

Vad tycker ni om nya designen? Den är inte helt klart, headern ska fixas och så :)
Ikväll sa jag vara med kompisar så det blir NAJS. Sen så har vi ju lov nu så det är också väldigt NAJS.
Hejdå

låt

ashärlig låt. Min nya favorit.

SO

animated gif maker

Jag har just övat massa på SO läxan så jag hoppas det går bra imorron.
Hittade förresten min gamla basker (på bilden) som jag tycker är så fin. Jag har alltid älskat baskrar (säger man baskrar? haha) Nu borstar jag tänderna och ska sen gå och lägga mig :)
Godnatt

snart höstlov

Imorron är det fredag och sedan får vi äntligen höstlov. Så himla skönt.
Vet inte vad jag ska göra men det blir väll kompisar, fara till mormor och morfar och slappa. Sköönt.
Bilderna är tagna från förra höstlovet hos mormor och morfar. Det kommer nog vara snö och slask den här gången, men det är alltid roligt att vara där ändå. Förhoppningsvis kommer kusinerna/tremeningarna hit också.
Nu snart ska jag äta middag och sen ska jag plugga på SO eftersom vi har prov/läxa imorron. Jag känner mig ganska osäker trots att jag övat men får helt enkelt läsa på extra mycket ikväll och så hoppas jag att det går bra.
Nu ska jag gå, HEJDÅ :D

sanny

Sanny.
Kommer du ihåg dom här Sanny? Dom här bilderna togs i januari 2009 och det var en av dom första gångerna jag fotade med en kompis. Jag tycker fortfarande om dom, dom är som lite gammeldags. Jag la på lite typ lila/svartvit ton och så är dom tyvärr lite brusiga för att jag hade noll koll på ISO i början ;p Men det blev ju som också lite av temat.
VAD TYCKER NI OM BILDERNA?

Om

Min profilbild