senaste dagarna

gotland ♥

Hej. Har uppdaterat väldigt dåligt men har inte haft bilder eller nått så då blir ju inte inläggen så roliga.
I söndags var jag med Emma, Malin och tea och såg på "the day after tomorrow" och lite annat roligt.
Sedan måndag så gjorde jag inte så mycket. Tog det lugnt.
Sen tisdag for jag med pappa, min bror, hans kompis och Isabel till paradisbadet där vi var hela dan och åt sen middag på Burker king (y)
Sen åkte vi hem till Isabel när vi kom hem vid sju och där sov vi.
Sen idag var vi med varandra. Åkte till stan en snabbis och sen for vi hem till mig och åt middag och spelade spel.
Sen åkte hon hem nu på kvällen och nu sitter jag här.
Najs, najs.
Nu ska jag gå ner eftersom jag suttit vid datorn väldigt länge ;p
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0